Karakter Státusz
A karaktereknél a legfontosabb a statunk legjobb kiépítése.Ez függ a Max lvl-től illetve a cuccoktól,Dye-tól.
Ha rákattintunk alul a Charakter Status-ra
Akkor ezt látjuk.
Hát az első részében nagyon új dolog nincs ugyanis a karakterünk neve, alatta a klán amiben bennevan azalatt a rangja illetve a HP/MP/XP/SP
SP a Skillek enchantolásához kell.
Ezalatt a combat fülön már érdekesebb dolgokat találunk.
-P.Atk.: Fizikális támadás ereje harcos kasztoknak fontos.
-P.Def.: Fizikális támadás blokkolása (csökkentése) Szintugy fontos harcosnak mint varinak.
-Accuracy.: Elöbb utóbb te is találkozol olyan jelenséggel hogy csak fele damagét vesz le az enemyből illetve mobbol másszoval kicsit félrement a támadás. Ez ennek a statja illetve a Kasztingból való kiütés elkerülése. Gyakran elöfordul az is hogy elkezdünk egy skilt kasztolni és megüt a mob a skill meg abbamarad. Gáz lehet ha kevés hp-n állunk.
-Crit. Rate.: Fizikális támadásban a krikikális csapásoknak a statja. Egy kritikál kb 1.5-2 szer akkora sebzés mint a sima. A variknál is van Magic Critikál de az nem ez.
-Atk.Speed.: Ez a harcosoknak fontos ugyanis az ütés sebességét jelöli.
-M. Atk.: Ez a variknak fontos ugyanis ettöl függ az elkasztolt skill sebzése. Illetve a skillnek a powerétől.
-M. Def.: Variknak és Harcosoknak egyformán fontos ugyanis a Varik sebzéséből illetve egykét más skillből blokkol (csökkent). Van pár másik skill is ami M.Def hez számít pl.: A gladinak a lövése Sonic Rage illetve a tyranté stb...
-Evasion .: Ha nemtalálunk el valakit és hasonló lvl-ben jár mint mi akkor ezért nemtaláljuk el. Tyrantok élvezhetnek ebből előnyt legfőképp.
-Speed .: Futás gyorsasága.
-Casting Spd.: A skill elkasztolásának idejének a statja minél több annál gyorsabban lől a vari. Variknak fontos.
Fontos hogy van olyan eset is mint például a kamael aki (Soul Breaker) aki P.attack-os átkokat,skilleket használ!
A második részben(Stats) ismét statokat találunk. Ezeket tudjuk kicsit módosítani a Dye-okkal. Erről részletesebben --->>>ITT<<<--- olvashatsz.
A harmadik részben (Sociál) Pár aproságot találunk.
Ugye vannak a PvP Tipusok. : (Player vs Player)
Lehetséges esetek:
Lila----ől----->Fehéret = Ha csak megüti marad lila,ha megöli visszatámadás nélkül akkor piros lesz (PK)Szóval ez az érv szerint ha pk-sak leszünk karmát kapunk és amíg karmánk van piros lesz a nevünk és nagy esélyel dropolhatunk.
Lila----ől----->Lilát = PVP marad lila.
Lila----ől----->Pirosat = Nemlesz tőle újra lila se Pk-s.
Fehér--ől---->Lilát =PVP lila lesz.
Fehér--ől---->Fehéret =Ha csak megüti lila,ha megöli visszatámadás nélkül akkor piros lesz (PK)
Fehér--ől---->Pirosat =Nemlesz se lila se Pk-s
Piros---ől---->Fehéret =Újabb Pk -->újabb karma.
Piros---ől---->Lilát =változatlan marad nemszámít pk nak.
Piros---ől---->Pirosat =változatlan marad nemlesz újra PK-s.
Általában a mobokon lelehet verni a karmát vagy leölessük magunkat egy haverral vagy másik karinkkal.
A social részben 4 dolgot találunk.
Karma--->: ami azt jelzi hogy mennyi van nekünk.Attibute Value részben találjuk azt hogy mekkora az attibuténk védelmi állapota.
PvP/PK:--->: Első része a pvp-t jelenti a második a pk-t. például jelen esetben 164 pvp és 11 pk.
Fame--->: Ez változó hogy fontos-e de pvpsíteni dolgokat ebből tudunk. ezt lehet szerezni Siegen,Forton illetve Olympiad Token-ból kiváltani.
Recommend--->: Első részében találjuk azt hogy mennyit kaptunk playerektől a másodikban meg hogy menyit adhatunk még az elkövetkezendő 24 órában. Általában ez a hirnevet jelenti mert ha sokat kapunk egyre jobban lesz a nevünk kék színű.
Hogyha egy ruha kieget felnyomunk lvl 4 es attibute lvl re akkor 60 ha lvl 7 re akkor meg 120 resistet kapunk. Ezt a logikát kihasználva a ruhák attibutézásával 240-300 vagy 480-600 resistet tudunk szétosztani.
Az attack attibute a fegyverünknek a tipusát illetve mellete meg azt jelzi hogy mennyire nyomtuk fel.